Babam bir taksi şöförü plakası,aracı onun değil sadece şöförlük yapıyor.Kendi kazancının 3'te 1'ini alıyor.Mesela günde 100 lira kazanıyorsa 100÷3=33,33TL ona kalıyor.Büyük şehirde değiliz Allahtan yoksa asla kurtaramazdı kirasını ve günlük giderlerini.Yövmiye çıksada çıkmasada mecbur o ücreti ödeyecek.Türkiye genelinde evet argo,kaba olarak görünüyorlar ama hepsi ekmek davası abilerim.Güvenli bir iş değil gerçekten.H#pçısı,T#rbacısı,Kanun kaçağını hiç farkında olmadan gün boyunca kimleri taşıdığı belli değil.Haklısınız haberlerde çıkan olaylar çok fazla ama hepsini karalamamak lazım.Ailesinin geçimi için günde kaç saat çalıştığı belli olmayan insanları bu kadar yargılamayın.Her kesimde çürük elmalar var.Taksici Ahmet kötü birşey yaptığında Ahmet yaptı denmiyor.Taksici yaptı deniyor,her işin bir zorluğu var ve uzaktan bakıldığında anlaşılması zor.Hangimiz eve koca gün direksiyon sallayıp evine döndüğünde 5 kuruşsuz kaldı?
Şu videoyu izlemenizi tavsiye ederim
https://youtu.be/N60NYlXUn_Y