taksicileri bilmem ama kullanıcılarının bilinçlenmesine karşı değilim sahillerde bisiklet yollarında sürülebilir ancak kadıköyden dönüşte bile e5 de bir çok defa karşılaştım emniyet şeridinden giden çakarlı araçlar ambulanslar yüzünden yola atlıyorlar kimse kusura bakmasın ama böyle bir araca en sağda şeritte giderken bile biri çarpsa sürücünün suçlu olduğunu sanmıyorum limitli bir hızla gidip manevra kabiliyeti az olan bir ulaşım aracı ana yollar ve caddeler için uygun değil