Konu
Taksiciler artık Martı'yı da istemiyor.
30-07-2020, 02:23:56
#4
emrahisler
tatarhan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
taksiciler de mübarek yeniçeriler gibi
o kadar cuk diye oturmuş ki tebrikler vallahi 😂