Ekran görüntüsünde bir gariplik göremiyorum root sqle bağlanmıssiniz sanirim bu yüzden tüm kullanıcıları görüyorsunuz ve o kullanıcıların alt sqleri görüyorsunuz dışa aktar yapıp yeni sunucuya içeri aktar yapın problem olmaz