icerikyazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@BilalBayar; Etik olarak evet ama realite öyle değil. Ben maliye ile görüştüm, müşavirlerle görüştüm, ama bir yazarın ne yapması gerektiği konusunda hiç kimsenin bilgisi yoktu. Kendim edindim, arkadaş yazarmış madem o zaman ben ona açık açık söyleyeyim: Ben vergi dairesine gittim, şirket açmana gerek yok, gelirini kitap yazarak elde ettiğini beyan edersen muaf olursun dediler.
Ama ben şirketi yine de açtım fatura isteyen müşteriler oluyordu çünkü.
Vergi dairesindeki kişi vergi kaçırmanız için yol göstermiş, siz de arkadaşa fikir veriyorsunuz, gayet güzel. Kitap yazmıyorsam neden kitap yazıyorum diyerek devletin vergisini kaçıracağım. Öyle bir şey mi var? Az evvel yazdığınız mesajda o memur büyük ihtimalle saçma bir insanın teki ki bu fikri vermiş. Realite olarak da öyle, sadece şikayet edilmemiş freelance kişiler vardır. Şikayet sonrası realite kalmaz.