@BilalBayar; Tecrübe diyelim hocam, şu forumda en az 100 kişi çıkartılabilir mükellef olmadan para kazanan kişi sayısı.
Bizimle çalışan ve vergi mükellefi olmayıp adsense geliri elde eden en az 20 kişi var (Bunlar 20 bin TL'den daha fazla kazanan insanlar)
@horabey; Direkt vergi dairesine git "Ben yazarım, 20 bin TL kazanıyorum, vergi mükellefi olmama gerek var mı?" diye sor. Sana verecekleri cevabı bilal bayarı ve beni etiketleyerek yaz
Kimin ne kadar kazanıp da vergi ödeyip ödemediğini bilemem. Ama dediğim gibi şarttır. Babam da yıllardır mali müşavir, kendisine de teyit ettim. 100 TL kazanan dahi vergisini vermek zorunda.