Merhaba arkadaşar monster laptop kullanıyordum i7 9.nesil 256 m2 ssd performans olarak iyiydi fakat ben daha iyi performans almak için masaüstüne geçtim özellikler şu şekilde ryzen 3600 işlemci 1660 süper ekran kartı msı b450 pro-m2 anakart 16 gb ram normal kullanımda bir tık laptopa göre daha performans olduğunu söyleyebilirim fakat garip birşeyle karşı karşıyayım özellikle photoshop da dosya sürükle bırak dosya kayıt vs gibi işlemlerde takılma oluyor tamam dosya kayıt ettikden sonra 2-3 saniye içinde kayıt etmesi lazım fakat bu masaüstünde daha geç yapıyor mesela ps de 2 ayrı sekme açık birinden yazı kopyalayıp diğerine yapıştırınca diğerki sisteme göre daha çok bekliyorum diğerki sistemdede 256 gb ssd vardı şuanki sistemdede 256 var neden böyle oluyor anlamadım bir yöntemi varmı acaba düzeltmek için photoshop performans ayarlarını yaptım :S