Merhabalar,
Sosyal paket sitem için dün reklam verdim ve gün boyu rahatça kullandım. Fakat 4.5 TL tbm alınca duraklattım. Aynı ayarlarla uzman moda geçip 0.80 krş maaliyet ayarladım ve reklamın dün biraz gösterip aşağıdaki hatayı verdi. Yardımcı olur musunuz?

NOT : REKLAM ÖNCE ONAYLANIYOR ARADAN ZAMAN GEÇİP ONAYLANMADI OLUYOR.