Evet biraz öyle yurt dışından çok çok uygun fiyatlara geliyor %200kaar ile satılır fakat gümrük çok sorun
burası türkiye **rüşvet, siyaset bi şekilde getiren getirir hocam ama işte bizim gibi garibanlar için tüm kapılar kapalıdır. herşeye rağmen karlı bir iş seçmişin, ticaretinde başarılar dilerim.
** ambarlı gümrükte tanıdığım bir çocuk vardı. halen çalışıyor olması lazım, ben ilişkiyi koparttım. çocuk gümrüğe girdiği ilk yılın sonunda mercedes a180 almıştı. ilk yılında bu adam bunu yapıyosa, gedikliler neler yapıyodur sen düşün. bunlara tanık olduğum için olaya karamsar baktım.