Arkadaşlar merhaba yurt dışında (Genellikle Amerika) yaptığım işlerden. Bir ödeme alma sistemi arayışındayım. Bildiğim kadarıyla Türkiye'den paypal açanlar var fakat çok sağlıklı değil. İnsanların paraları içerde kalıp hesapları kapanıyor diye duydum. Payooner ile ödeme almayı araştırdım fakat düzgün birşey bulamadım. Günde 30-40$ civarı ödeme alınacak. Önerilerinizi tavsiyelerinizi bekliyorum. İyi forumlar.