Cemib adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödüllü reklamı niçin izliyorlar? İsterseniz uygulama linkini pmden iletin bakayım
Hocam itiraz ete tıkladım ve uygulama açılışında açılan geçiş reklamını kaldırdım yazıyordu yani sanırım ödüllü reklam için değil ben teşvik deyince o geldi direkt aklıma karşılığında belirli tutarda ücret için tıklıyorlar hocam geçiş reklamını da bir lvl seviye vs olmadığı için açılışa ekledim ondan verdi sanırım uyarıyı şimdi açılıştan 15 saniye sonrası şeklinde ayarlarım umarım sorun olmaz