Çok büyük rakamlar kazanmadıkça ödemezseniz sorun olmaz ama atıyorum aylık 3k'yı geçti belki de 2K'yı geçtiğinde vergi memurlarının ağına takılırsınız

hiç belli olmaz bu rakam. O zaman geriye dönük vergilendirme yaparlar. Söz kime ait hatırlamıyorum ama sizle bir söz paylaşmak isterim.
"Çocuklarınıza vergi vermeyi dondurmalarının 3'de 1'ini yiyerek öğretin."
peki vergiyi nasıl vericez faturasını vs kesme işleri nasıl oluyor ben zaten yurtdışındayım hiç anlamadığım işler, bindik bi alamete gidiyoz kıyamete