belki başka birinin daha başına gelmiştir diye yazıyorum; s-unlock.com sitesi ile iletişime geçip düzelttirmeye çalıştım, UFI ile flash atmayı falan denediler yetkili hesapla ama maalesef telefon düzelmedi. Bazı telefonlar geri getirilebiliyorken bazıları tamamen çöp oluyormuş, benimki çöp olanlardan.