%20 vergi ödemen gerekiyor diye biliyorum. Bunun yanında her zaman risk var, ürün kaybolabilir, hasar görebilir gümrükten geçmeyebilir.
Bir süre ABD'de yaşadım, kargoya verip Türkiye'ye gönderdiğim ürünlerin bazıları kayıp, akıbeti hala belli değil. AWS, Azure gibi servisleri de düşünebilirsin, daha az maliyetli ve daha az riskli olur.
Fiziksel alacaksan da amerika postam gibi servislere bakabilirsin.