Script kullanıyor iseniz muhtemelen aldığınız sunucu ölmüş, sahibine ulaşamıyorsanız eğer açık kaynak ise lisans kontrolünü kaldırmaktan başka çareniz yok sanırım (:

(Bana kalırsa ücretiniz ödemişseniz ve karşı tarafl bir sorun mevcut ise bunda herhangi bir sorun yok)