Onlarca Almanya'da yaşayan gurbetçi aile dostumuz var , hiç biride ağlamıyor. Gördüğünüz 3-5 tane "ağlayan" insandan sonra , tüm Almanya'da yaşayan gurbetçilere laf atmayınız...
Gurbetçiler Türkiye'de belki daha iyi şartlarda yaşıyor olabilirler fakat kendi ülkelerinde o kadar iyi konumda değiller. Fakat "Ağlamıyorlar"..
Hangi Türk araba yıkamacıda çalışıyor? Bunun yerine Suriyelileri çalıştırmayı tercih ediyorsunuz değil mi ? Ama Almanya'da o Porsche fabrikalarında tıpkı "Suriyeliler" gibi "Türkler" gece 4 te çalışmaya gidiyor. Yani evet "çoğu" gurbetçi kötü şartlarda yaşıyor aslında. Tıpkı bu konuda dediğiniz gibi , hiç kimse Gurbetçiler gibi zor şartlarda Türkiye'de çalışmıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=C2xP-Fltf-w
Çok güzel Almanya bak Nutella akıyor Musluktan ve kac ülkede gördün sen yaz ortasında buz tutan
Evet, burada Markalar Porsche Bmw Mercedes ve atmosfer temiz Fabrikanın bacasından çek nefes