waptayiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bize irdeleyeceğimiz küçük bi dipnot geçersniz memnun oluruz. Böyle üstü açık bir şekilde altında başka birşey var siz boşverin tarzından olursa emin olun cevaplar tatminsiz oluyor. Belki bizde yanlış bildiğimiz doğruları görürüz denk geldiklerimiz böyle olunca böyle yorumluyoruz. Tersini biliyorsanız örneklendirirseniz fikrimiz değişir.
Hocam ben birinin fikrini değiştirmeye çalışacak kadar genç değilim. Yani iki gün sonra altıma kaçırmaya başlayacağım sonrası da malum. Yazdığım ilk mesajda, bahsettiğim ne varsa arkasındayım. Almancı polemiğini siyaset dışı bir zeminde tartışmam mümkün değildir. Pek çok sosyolojik etmen, onların bu davranışlarını açıklar elbette. Ancak günümüzde siyaset bu durumun birinci etmeni haline gelmiştir. Ve r10'da da çok sevilen bir muhabbet değildir. Ben gayet konunun ayaklarını yere bastırdığımı düşünüyorum. Siyasi görüş farklılıkları, muhabbetimizi er ya da geç tıkayacaktır. Bu yüzden üstelemiyorum.