ByTeksz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dogudan veya ic Anadoludan istanbul calismaya gidenlere ne diyorsaniz Almancilara'da onu demeniz en dogrusu olur hocam.
Bütün almancilar sizin düsündügünüz gibi zengin degil inan cok aile taniyorum parasizliktan memleketine gidemiyor.
Bir gurbetci olarak euro yükselmesi umrumda degil calistigim ülkede yerim icerim yatirimi mi yaparim.
Hocam derdim almancıların kazandığı para değil ki, bir konu gördüm onun üzerine daha önce yaptığım tespitlerle birlikte ülkemizin ne hale geldiğini örneklemek için bir konu açtım. Yoksa Allah euro ya kulum desin daha çok kazansınlar inşallah. benim e n yakınım almancıyılda 3-4 kere geliyorlar buraya. her gelişinde ağlıyor diyorum ki gelin ozaman geri dönün yerleşin buraya yok gelmeyiz ama orada açız diyorlar