Dogudan veya ic Anadoludan istanbul calismaya gidenlere ne diyorsaniz Almancilara'da onu demeniz en dogrusu olur hocam.
Bütün almancilar sizin düsündügünüz gibi zengin degil inan cok aile taniyorum parasizliktan memleketine gidemiyor.
Bir gurbetci olarak euro yükselmesi umrumda degil calistigim ülkede yerim icerim yatirimi mi yaparim.