gerek yok. lüzumsuz. denklik sanırım şu an sadece taras şevşenko'da var diye biliyorum. yanılıyor da olabilirim. ama ayrıca ukrayna'da okusan kiev'de okursun sadece, kiev'de de hayat Türkiye'dekinden daha pahalı. puan olarak dersen o'na bir şey diyemem tabi ama.
bilmiyorum, pek taraftarı değilim.
@azatmetin; hocam belki fikir vermek ister.