TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman o maaşları dubaide aldığını da yazmalıydınız. Türkiye'de %90 10bin altı maaş ile çalışıyor.
O zaman arkadaşa Türkiye'de değilde başka bir yerde çalışmasını önereyim eğer uçak mühendisi olursa tabi ki