Ezertas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ikiside dubaide çalışıyor şuanda evet kendinleri söyledi 2 sene felan olmuştur bayramda görmüştüm zaten şimdi ne durumdalar bilmiyorum
O zaman o maaşları dubaide aldığını da yazmalıydınız. Türkiye'de %90 10bin altı maaş ile çalışıyor.