Kazandıran meslek ama bu rakamları hangi şirkette alıyorlar merak ettim. Uçakla alakalı bir bölüm okudum mesleğimi yapmasam da. Fakat yakınım helikopter teknisyenleri var. Hocalarım arasında ve tanıdığım subaylar'da bakım, onarımda çalışanlar var. Bahsettiğiniz rakamları alabilmeleri için yönetici pozisyonlarında olmaları gerek. Kendilerimi söyledi bu kadar alıyoruz diye?
Hocam ikiside dubaide çalışıyor şuanda evet kendinleri söyledi 2 sene felan olmuştur bayramda görmüştüm zaten şimdi ne durumdalar bilmiyorum