Ezertas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akrabamın kendisi ve eşi uçak mühendisi kendisi 25 bin alıyor eşi 40 bin alıyor aylık ödtü mezunu ikiside
Kazandıran meslek ama bu rakamları hangi şirkette alıyorlar merak ettim. Uçakla alakalı bir bölüm okudum mesleğimi yapmasam da. Fakat yakınım helikopter teknisyenleri var. Hocalarım arasında ve tanıdığım subaylar'da bakım, onarımda çalışanlar var. Bahsettiğiniz rakamları alabilmeleri için yönetici pozisyonlarında, en az 10+yıl deneyimleri ve tüm lisansları olmaları gerek. Kendilerimi söyledi bu kadar alıyoruz diye?