Şu andaki şartları bilemiyorum ancak benim rahmetli babam Türk Hava Yolları'ndan emekli uçak mühendisiydi. Zamanında hem oldukça iyi bir maaşı vardı hem de THY'nin pek çok extrası oluyor.
5 kardeş her birimiz 26 yaşımız bitene kadar THY'nin pass biletlerinden faydalandık. ABD'ye vergi parasına business class bile uçtum

Güzel günlerdi.
Eve bayramda seyranda promosyon olarak çok fazla ve değişik değişik ürünler gıdalar oyuncaklar v.s. de gelirdi. Oldukça saygın da bir işti ancak dediğim gibi benim bahsettiği şey 35-40 sene öncesi. Şu anki durum hakkında bilgim yok.