Burası bir öğrenci forumu değil biliyorum bu yüzden herkesten özür dilerim . Ancak buradaki kitlenin söylediklerine güvendiğim için başka yerde soramıyorum

Bilenler cevap verirse sevinirim , yardımcı olmak isteyen herkese de teşekkürler 😊
Uçak mühendislerinin iş olanağı nasıl ?
Burssuz bir şekilde bir yolunu bulup THK da Uçak mühendisi olmayı planlıyorum . Sizce vereceğim para değer mi ? İlerde kaliteli bir yaşamım olur mu ?