YORCI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, Cihaz dün gece elimdeyken 30 saniye kadar tıkanıp sonrasında kapandı ve bir daha da açılmadı, hiçbir şeye tepki vermiyor ne şarj, ne de fastboot problemi internette araştırarak buldum telefon hardbrick moda girmiş, cihazın arka kapağını söküp, pilini devre dışı bıraktım, internette gösterdiği şekilde pilin üstündeki iki ucu kısa devre yapıp bilgisayara bağladım, bu halde bilgisayar cihazı aygıt yöneticisinde gösteriyor ama adb cihazı görmüyor.

Bu problemi teamviewer ile çözebilecek bir arkadaş ya da tanıdığı olan var mıdır?
yaklaşık 1.5 senedir aynı cihazı kullanıyorum bu aralar ara ara donuyor onun dışında bir problem gözükmüyor