samfaqua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mezuna kaldım yine ders çalışmadım, gelecek kaygısı fazlasıyla baskı kurmaya başladı üzerimde. Bilgisayar programcılığı okuyup 2 sene sonra dikey geçiş yapmayı planlıyorum dikey geçiş yapan var mı
Önerileriniz nelerdir
1 sene daha hazırlan ve güzel bir üniversitede gerçekten kampüs hayatını yaşayarak mühendislik bölümlerine git dgs hazırlanır 4 yıl yaparım diyenlerin çoğu yapmıyor