Crenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç çalışmadan sallamasyon bir şekilde girdiğim sınavda 200 puan almışım. Barjı geçmişim ama yine de çok düşük.

Şırnak molotof bölümü felan gelir mi? Bilgisi olan var mı ?
Bağcılar Üniversitesi Kekolarla Mizahşör Bölümüne 50 krş luk burs kazandınız.