Buraya bir ss bırakıyorum. 1 Ay gibi bir süreçte çalıştım ona da çalışma denmez günde 2 saat ve sınavı kazandım. Ben de bilgisayar programcılığı gidip dgs ile uzatmaya bakacağım. Mezuna kalmak şuan pek iyi bir fikir değil seneye baya bir yığılma olacak puanlar sıralamar çöp olacak hocam. Bence bu yıl gidin en azından bu sene üniye çalışın yine ara ara sınava girin puanınız yüksek olursa bu yılı bırakır 4 yıllığa yazılırsınız eğer ki kazanamaz iseniz de şuan ki üniversitenizden devam edersiniz.