Diploma almak icin okunabilir. Eger bir sey ogrenirim diye gidiyorsan bence hic gitme. 1. yilmi farkli 2. yilmi farkli universitede okudum. Anlatilan seyler cok lesti. Icerde neler oluyor diye bir derse girdim, adamlar PHP4 filan anlatiyordu. 2 yillik uninin sana katacagi PHP'de switch case nasil kullanilir, JAVA'da class nasil olusturulur vs ama dedigim gibi kendinizi zaten gelistiriyorsunuzdur ve diploma icin gideceksiniz olur.

DGS'de soyle bir sorun var. Kontenjan dusuk sorular cok kolay. O kadar kolay ki herkes yuksek puan alabiliyor. Saglam calismaniz lazim.