Kesinlikle bekleme bende bilgisayar programcılığı okudum ama senden 1 sene fazla beklemiştim sen 1 sene kârdasın şuan. Seneye yaparım diyorsan DGS ile her türlü yapabilirsin zaten boşuna bekleme. Bunun yanında kesinlikle açıköğretimden bir bölüme daha kayıt yap internetten "ikinci üniversite" olarak araştır ona da bu sene başlayabilirsen çok iyi olur aynı sürede bitirirsin.