DGS soruları YKS'ye göre oldukça aşırı kolaydır.
İyi bir üniversitenin iki yıllığını tercih et.
İki yıl zaten göz açıp kapanıncaya kadar erken sürede geçiyor. İki yıllıkta dersler kolay oluyor. Zor diyen varsa ya çok cins hocaların olduğu bir bölüme gitmiştir ya da lisans derslerini görmemiştir.
Okula girdiğin andan itibaren vize ve finalleri yüksek tut. DGS çalışmaya ilk vizelerden sonra başla.
Eskişehir'de okudum.
Kuzenim Bilgisayar Mühendisliğinde akademisyen olduğu için öğrencileri fazlasıyla tanıma şansı buldum. Üniversite sınavında AYT kısmında ilk 250 bin sayısal sıralamasına geçemeyecek kişiler bile DGS'de kazanıp gelen vardı.
Büyük bir nimettir. Süreci iyi yönetirsen 3 sene sonra ODTÜ ya da İTÜ'de bilgisayar mühendisliğine başlayabilirsin.