Şuan yazdığınız şeylerin DGS aşamasındayım 2 sene Bilgisayar Programcılığı okudum zaman kaybetmemek için şuan sınava gireceğim. Size vereceğim tek tavsiye hocam bunu kesinlikle unutmayın, ben tercih yaparken herkes gibi Üniversitenin iyi kötü sıralamasını kurarak seçim yaptım ancak üzülerek söylüyorum ki gittiğim Üniversite'de Bilgisayar Programcılığı unutulmuş bir bölümdü, bilgisayarlarımız tüplü derslerimiz vasattı kendime hiçbir şey katamadım. Gittiğim Üniversiteden bir tık aşağıda olan Üniversite'de okuyan arkadaşımın derslerde kullandığı ekipmanlar, aldığı dersler ve yaptıkları şeyler gerçekten üst seviyeydi. Eğer 2 yıllık Bilgisayar Programcılığından verim almak istiyorsanız yapmanız gereken Bilgisayar Programcılığı bölümü kaliteli eğitim veren bir Üniversite seçmek olur.