Ben Bilgisayar Programcılığı bitirdim, DGS ile geçip 3 yıl daha okudum.
Sonra öğrendim ki DGS öğrencileri okulda ÜVEY evlat.
3 Yıl Daha okumak zorunda kaldım. Derslerimi saymadılar, bildiğin Ofis Programları dersi vardı onu saymadılar.
Bir dönem içerisinde, Alttan-Kendi Sınıfımdan-Üstten dersler aldım. Derslerim çakışıyor, devam zorunluluğu var. Hocalar beni ilgilendirmez gelmezsen kalırsın almasaydın dersi diyor.
Sınavlarım çakışıyor. Aynı saatte iki tane sınavım vardı ya düşün. Kimse umursamıyor seni.
Üvey evlat olmak istiyorsan DGS yoluna gir.
Senin yerinde olsam 1 sene daha hazırlanırdım.