samfaqua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mezuna kaldım yine ders çalışmadım, gelecek kaygısı fazlasıyla baskı kurmaya başladı üzerimde. Bilgisayar programcılığı okuyup 2 sene sonra dikey geçiş yapmayı planlıyorum dikey geçiş yapan var mı
Önerileriniz nelerdir
2 Yıllık Bilgisayar Programcılığı okuyorum, bilgisi olmayanlara bilgi katar bilgisi olanlara bilgi tazeletir sıkar. Ama 4 yıl olarak uzatırsan o zaman gerçekten öğrenmeye başlarsın. Kesinlikle gitmeni tavsiye ederim.