Askeri ücretle de çalışabilirsin uçuk rakamlarda alabilirsin ingilizce kasman ve kendini buna adaman gerek ama şunu bil uzak öğretimde bile bu bölüm var yani binlerce rakibin her sene mezun ve işsiz, sen sınavları dgs boş ver bu adamları geçip sıyrılacak potansiyeldemisin? 4 bin maaşla işten çıkan yazılımcının yerine yeni mezun muh. 3000 bine aldılar ki çocuk baya iyi ama uzun zamandır iş arıyor direnci kırılmış.

Önce kötüyü bil hayal kurma istedim hocam bu iş öneri işideğil azim, istikrar işi