Çevremde DGS ile mühendisliğe geçerim diyenler vardı. Şu an birisi babasının işini yapıyor, birisi a 101de. Digerleri de geçemedi ne yaptılar bilmiyorum.

Kısacası üniversite sınavına çalışmayan DGS ye de çalışmaz. Kendine çoook güveniyorsan yap derim.