Şahsen bende üniversite yolculuğuma 2 yıllık bilgisayar programcılığıyla başladım. Temel eğitimler pek bir şey beklemeyin. Kendinizi geliştirmekle alakalı. Daha sonra DGS ile Matematik-Bilgisayar ve Bilgisayar Mühendisliğini bitirdim. Zorlu bir süreç sakın ha 2 yıl okuyup sonra DGS ile tamamlarım diye düşünmeyin. Kontenjan sıkıntısı olmasa güzel düşünce ama çok ciddi emekler vermeniz gerekiyor. Eğer bilgisayar programcılığı da bitirecekseniz kpss çalışıp bir yere teknik personel olarak atanmanızda fayda var, zira kendinizi aşırı geliştirmezseniz özelde pek yeriniz olmayacak..