Kesinlikle zaman kaybetme. Bende 2 sene üst üste kazanamadım diye hazırlandım ama şuan keşke beklemeseymişim diyorum. 2 yıllık programa gir, akabinde DGS için çalışmalara başla. Bahsedildiği gibi imkansız değil.