Siz şikayetlerdeki olayı 6 TL sanmışsınız. Ordaki adama "Biz gereken işlemi yapmak için 50 TL istiyoruz." deseler adam kabul eder verir. Yani olay 6 TL, 10 TL değil karşıdakinin yaptığı hareket. Kusura bakmayın ama ben dolandırılsam 1 TL bile olsa şikayet ederim. Beni 1 TL dolandıran belki de yarın başka bir arkadaşı 1000 TL dolandırır.