Elinizde ne kadar var ise hesap alırım.
Ekşi sözlük hesabı satın alınacaktır. Hesaplar ilk mailleri ile teslim alınacaktır.
Pm atınız.
Konu sahibine Ayıp olmayacaksa ben de rica edebilir miyim elinde ekşi hesabı olanlardan?
Eğer ayrı bir konu açmam gerekiyorsa silebilirim. Kusura bakmayın şimdiden.
İlk mail şartı esnetilirse elimde hiç kullanılmamış tertemiz hesaplar vardır.
İlgilenirseniz PM atabilirsiniz.