Kedimle yola çıktık çıkmadan önce 2 doz ayrı iğne her biri 1 doz ilaç aldık uyuması için ilk dozu yaparken yarışı boşa gitti kedim afalladi ama ayağa kalktı bagaja almasınlar diye ikinciyi vurmak zorunda kaldım bünyesine ağır geldi herhalde nabzı atıyor ama gözleri açık uyuyor ne olur bilenler yardım etsin aklım çıkacak çok kötüyüm
Normalde ne kadar doz vurman gerekiyordu ? Eğer 1 doz yerine sonuç olarak 1.5 doz vurulduysa burda boşuna zaman kaybetmeden açık veteriner bulup gitmeni acil serum taktırmanı öneririm