Merhabalar,
Ayıptır söylemesi fakat sistemimin 1.5 yıldır termal macununu yenilemedim. Artık bayramüstü bir temizlik vakti geldi. İşlemcim AMD Ryzen 5 2600, termal macun olarak Corsair XTM50 olarak düşünüyorum. Bu ürün tek kullanımlık mı ve performans olarak iyi mi ?
Bir diğer konu ise dış kasam şu anki dış kasam Sharkoon TG4. TG4 modeli hiç içimi ısıtmadı. Fanlarda takılma olup yavaş dönmeye başladığı gibi zar zur aşırı rahatsız edici bir ses çıkarmaya başlıyor. Hatta şu an 4 fandan 2 adedini bu sorun yüzünden birini kalem ile sıkıştırıp sabitledim. Bir diğerini ise silgi ile sabitledim. Yani 2 fanım bu sorun yüzünden çalışmamaktadır. Kasa aşırı bir şekilde (Yan camı takmadığım halde) ısınıyor. Dış kasa olarak hava akışı güzel olan, ATX ve kumanda ile yönetilebilen rgb fanlı olmasını istiyorum. Fan sayısı olarak 4 yeterli olarak görüyorum. Dış kasa olarak önerilerinize açığım ve aynı zamanda da beğendiğim termal macun hakkındaki düşüncelerinizi istiyorum.
Teşekkürler