Biz müzmin bekarlığa devam. Bu arada gömleğin altına eğer atlet belli oluyorsa giyilmez

Hiç sevmem



Profildeki foto için diyorum.
2 sene önceki hocam 😂 teşekkürler 🙏🏽
Hayirli olsun hocam Allah Ayırmasın
teşekkürler hocam darısı tüm bekarların başına🙏🏽☺