O zaman rahatlıkla günü çıkartır. Şahsen mi'nin tüm telefonlarını seviyorum ama iphone'dan geçiş yapacaksanız biraz zorlu bir süreç olabilir. Daha önce android kullanmadıysanız test edin öyle alın isterseniz

Bu arada ios teması var tema marketinde deneyebilirsiniz. Hayırlı olsun şimdiden.
Android önceden kullanıyordum.
Bende yarın sipariş vericem, xiaomi hastası olduk. Airdots, bilelik vs. herşeyini aldık. Note 8'den geçiş yapacağım.
Bende de bilekliği kulaklığı var. Şuan aksesuarlar xiaomi telefon ise iphone