Selamlar başlıktada yazdığı gibi. 7plus kullanıyorum herşeyi iyi hoş ama mi note 10lite a geçmek mantıklı olur mu? Ekran sürem 5.30 saat şu aralar . note 10 lite da 10 saat çok rahat gürüyor diyorlar. Kullanlardan yorum alabilir miyim?