Onurrzx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam darısı bekarların başına
Biz müzmin bekarlığa devam. Bu arada gömleğin altına eğer atlet belli oluyorsa giyilmez Hiç sevmem Profildeki foto için diyorum.