abimle birlikte izmir'de gittik. seviyoruz biz böyle al-sat işlerini, dedik bi bakalım nasıl yürüyor sistem.
bizi gıda sanayii tarzı bi yere çağırdılar, 2 tane genç arkadaşımız geldi aracın fotoğraflarını çekip bir başka kişiye whatsapptan attılar, sorun sıkıntısını söyledik aracın boya, değişen vs. 10 dk. sonra telefonun diğer ucundaki kişi teklifini verdi. galeri fiyatından düşük, çalıştıkları kişiler de galericiler.

oturmuş bir sistemleri yok. bağımsız çalışanları, galericilere araba paslıyor böyle enteresan bir sistem.