Saçlarım çok ince telli , ve sürekli kullanıyorum saç dökülmesi yapmıyor. En son kullandığım ürün Big Joy Thermonator. Hardline'da kullandım , diğerlerini de. Bir problemle karşılaşmadım. Kreatin için aynı şeyleri söyleyemem , ben de kullanmaktan çekiniyorum.